20080214

sem título (re-edit) "Carta 6" [versão0.02]

I wanna kiss you in Paris, I wanna hold your hand in Rome, I wanna run naked in a rainstorm, Make love in a train cross-country. You put this in me So now what, so now what? I want to know you. Not like that. I don't wanna be your mother, I don't wanna be your sister either, I just wanna be your lover, I wanna have your baby Kiss me, that's right, kiss me. Talk to me -- tell me your dreams: Am I in them? Tell me your fears: Are you scared? Tell me your stories I'm not afraid of who you are. We can fly! Poor is the man Whose pleasures depend On the permission of another. I'm open and ready For you to justify my love
























































se pegarmos num
limão e perguntarmos aos presentes se
sabem que coisa é aquela, todos dirão que é um limão e ficarão com isso cientes de que sabem o que é 'ser um limão'.


















































um anónimo português do século passado fez um
a pormenorizada e curiosíssima descrição do Reino do Amor: tomando a metáfora à letra, localiza o dito reino e descreve o modo de entrar nele e o percorrer, indo de cidade em cidade, atravessando vales, desertos e montanhas, sempre com a mira na capital, que se chama Amor Perfeito, e aonde quase nenhum viajante consegue chegar





























---


texto: Alberto Pimenta: A Magia que Tira os Pecados do Mundo, pagina 103 ("O Enamorado")
































...lust, It's a question of trust, It's a question of not letting What we've built up Crumble to dust. It is all of these things and more That keep us together. My weaknesses You know each and every one. But I need to drink. Kiss me goodbye When I'm on my own
But you know that I'd
Rather be home













I love you! Oh, God forgive me, I do!

4 comments:

mary (very) light said...

ai que côsinha ma linda no dia dos namorados!

Oh god forgive ...

:)

ana said...

sempre haverá as maçãs
e sempre haverá as serpentes.

também sempre haverá o amor
e as histórias terão um happy ending

1.01 said...

Obrigado Maria VL pelo teu comentário tão kerido :)


Agora não te assustes se começares a receber emails anónimos a falar mal de mim (are you talking to mim?).
Beijo

Ana: concordo!

un dress said...

também aqui

alberto pimenta!! !




:)